U hebt geen of weinig specialisme op het gebied van Microsoft Dynamics NAV in huis.
Een van uw medewerkers is (tijdelijk) met deze taak belast, maar komt niet meer toe aan zijn eigen werk.
Uw medewerkers kopiëren nog steeds gegevens uit Navision naar Excel om deze verder te bewerken.
U hebt geen overzicht van de ABC-classificatie, omloopsnelheid, marge en voorraadhoogte per artikel.
U dacht dat u had geïnvesteerd in een totaaloplossing inclusief CRM. De mailings aan uw prospects worden echter nog steeds handmatig verzonden. Respons wordt niet gemeten.
U weet dat u uw klanten zou moeten classificeren, maar komt er niet aan toe.
U verstuurt nog steeds facturen per post.
De financiële administratie draait wekelijks handmatig meerdere lijsten en verzamelt cijfers om de omzet, het budget en de orderingang per periode te kunnen rapporteren.
Regelmatig terugkerende rapporten worden handmatig aan collega's, klanten of leveranciers gestuurd.
Uw verkopers en de werkvoorbereiding hebben onvoldoende inzage in de productieplanning, beschikbare capaciteit en werklast.
Uw medewerkers verliezen veel tijd aan het zoeken en kiezen van menu-opties. Ze zien meer dan ze dagelijks gebruiken. En dit kost tijd.